1. ZBOŽÍ A CENA
Veškeré zboží, vystavené na těchto stránkách, je skladem, obvykle k dodání do 1-3 pracovních dnů ode dne objednání. Všechny ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH.
2. OBJEDNÁVKA – UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Objednáním zboží zákazníkem je uzavřena kupní smlouva mezi zákazníkem a provozovatelem Orlík Distra. Provozovatelem je Tomáš Novotný, OSVČ podnikající dle platné legislativy.
3. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
a. Odstoupení od smlouvy - kupující spotřebitel
Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím e-shopu má kupující spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, kdy v této lhůtě musí kupující spotřebitel doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy. Kupující spotřebitel může toto své právo na odstoupení od smlouvy realizovat tím, že na vlastní náklady zašle zboží prodávajícímu na jeho adresu prostřednictvím některého z přepravců spolu s písemným projevem vůle od smlouvy odstoupit. Při odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem ve lhůtě 14 dnů ve smyslu § 536 odst. 7 o.z. má prodávající nárok na vydání bezdůvodného obohacení kupujícího ve výši obvyklé ceny pronájmu za užívání vráceného zboží a počtu dní, po které trvalo držení zboží kupujícím spotřebitelem. Zboží musí být při využití práva na odstoupení od smlouvy vráceno nepoškozeno, v původním neotevřeném obalu bez známek užívání včetně veškerého příslušenství, případně záručních listů a návodů. Kupní cena zboží je vrácena prodávajícím kupujícímu dle dohody na jím uvedený účet a to do 30ti dnů. Náklady na poštovné prodávající kupujícímu nehradí.
Zboží musí být zabaleno v originálním obale, nesmí být odstřižené cedulky, zboží nesmí být práno. V případě poškození zboží v době jeho držení kupujícím spotřebitelem, či bude-li zboží nekompletní, nelze zboží vrátit a odstoupit od smlouvy. Kupující spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o koupi zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího spotřebitele (například personalizace) nebo porušil-li kupující spotřebitel jeho originální obal. Kupující spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy v případě, že se prodávající dostane do prodlení s plněním a svůj závazek nesplní ani v dodatečné lhůtě dohodnuté s kupujícím spotřebitelem. Odstoupení musí být písemné a musí být doručeno prodávajícímu. Odstoupení se může týkat i jednotlivého plnění.
b) Odstoupení od smlouvy – prodávající
Prodávající může odstoupit od kupní smlouvy v případě, že dodání zboží se stane nemožným, dále v případě, že prodávající po potvrzení objednávky zjistí věrohodným způsobem skutečnosti zakládající důvodné obavy o tom, že nabízené zboží nesplňuje zákonné podmínky pro volný prodej na trhu nebo nesplňuje podmínky bezpečnosti, či zboží, které má prodávající k dispozici začne vykazovat závady a poruchy nezaviněné prodávajícím, kdy prodávající nebude schopen zajistit dodání zboží v minimálně běžné kvalitě. O tomto odstoupení od smlouvy je prodávající povinen kupujícího neprodleně informovat.
c) Zrušení smlouvy dohodou
Prodávající je oprávněn, dle svého uvážení, nikoliv však povinen, na základě žádosti kupujícího zrušit kupní smlouvu dohodou za podmínek v této dohodě ujednaných. Základní podmínkou pro případnou dohodu o zrušení kupní smlouvy je skutečnost, že kupující vrátí prodávajícímu zboží nepoškozené, neopotřebované, kompletní včetně příslušenství a v originálním nepoškozeném obalu a jedná se o zboží, které má v okamžiku návrhu na zrušení smlouvy prodávající dále v sortimentu svého zboží, nejedná se o zboží upravené dle přání zákazníka, nepodléhá rychlé zkáze, opotřebení či zastarání a nejedná se o audio a video nahrávky a počítačové programy, jejichž obal byl porušen, a dále noviny, periodika a časopisy. Dohoda o zrušení kupní smlouvy musí mít písemnou formu a lze ji uzavřít jedině spolu s předáním zboží. V případě odmítnutí návrhu kupujícího na zrušení kupní smlouvy dohodou prodávajícím, nemá kupující nárok na náhradu nákladů spojených s podáním neakceptovaného návrhu, který byl prodávajícím odmítnut.
4. DOPRAVA A PLATBA ZA ZBOŽÍ
Zboží je zasíláno kupujícímu prostřednictvím České pošty, cena poštovného je v České republice 99 Kč. Zboží posíláme na dobírku, to znamená, že kupující platí za zboží až při jeho převzetí. Do zahraničí (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko) posíláme zboží až po obdržení platby v systému PayPal. Zboží poté posíláme doporučeně a dodací doba je cca 3 dny od připsání platby na náš PayPal účet.
5. REKLAMACE
Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení.
a. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
b. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím emailu sdělit, že bude zboží reklamovat. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a doklady o zaplacení (fakturu).
c. Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
d. Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby bez dopravného.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním